Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: Introduktion

Introduktion 2 years 5 months ago #10277

Først tak for en hyggelig aften i går i godt selskab. Aftenens tema blev vist, "Hvor er Loke henne?" :-D. Ikke at jeg selv vidste det, og endte da også med på sidste flight at lande in middle of no where!

I skal ha' tak for den gode modtagelse, og ser frem til at flyve mere med jer.

Hvem er Loke så?

Jeg er 48år og som I jo nok ved allerede, bosat på Bornholm. Jeg forstår det meste Svenske, da jeg er vokset op med at se meget svensk tv, især skisport med Ingenmar Stenmark og Mahre brøderne. Og så selvfølge også kampene mellem Björn Borg og John McEnroe.
Derudover har jeg en del familie i Sverige.

Mit første 2. verdenskrig fly spil var 1942, og det var vist i midt '90erne jeg begyndte med det. Siden hen kom Red Baron 3D, CFS1, 2 og 3. Derefter hele Il-2 serien undtagen CLoD, som jeg dog lige har fået. Kan dog ikke bruge det, da simulatoren ikke kan "se" mit JS.
Har også fløget en hel del i M$ FS serien.

Jeg sluttet mig til RAF662CFSG www.raf662.com i Januar 2000 lige så snart jeg fik internet. Der er jeg stadig, men er nu den eneste aktive tilbage i Europa. Vi var engang 3 Wings med min. 3 Squadrons i hver Wing, fordelt over store dele af kloden.
Jeg selv endte som Wingcommander for Stallion Wing i Europa.
Efter at ha' begyndt at flyve online, tog det mig 5 år før jeg fandt ud af, at jagerpilot var jeg ikke. Jeg var ingen ny Battler Britton :-(. Fandt dog ud af at bombning var lige mig. At se bomberne ramme lige i målet gav mig stor tilfredsstillelse.
På grund af en død PC (Datamaskine) var jeg ikke aktiv i et år til 1 1/2, og da jeg vendte tilbage til aktiv tjeneste var alle væk. Begyndte at flyve på Skies of Valor, men selv der var det ret dødt.
Så kom BoS ud, og det måtte jeg bare ha'. Mente at det måtte være fremtiden, og det tror jeg stadig, men havde ingen at flyve med online.
Så så jeg Klunk's opslag på Il-2 forummet. Klunk kender jeg fra dengang det var et websted som hed screenshotsart.com. Han fik lavet nogle rigtig gode billeder. Jeg selv fik også lavet et par, men ikke helt så gode som Klunk's. De kan ses her www.balbo-net.org/gallery.htm efter Fly By Shooters. To korte tegneserier her det også blevet til www.balbo-net.org/comics.htm.

Jeg har dog lavet en masse skins og templates. Mine templates er uploaded til Simmers Paintshop www.simmerspaintshop.com og Axis & Allieds Paintworks www.axis-and-allies-paintworks.com hvor man også kan finde nogle af mine skins.
RAF662 skins ligge selvfølge mere privat som her www.balbo-net.org/raf662_stallion_wing.htm og her Foxtrot Squadron skins www.balbo-net.org/foxtrot_skins.htm
Missioner har jeg også lavet en del af igennem tiderne. I CSF3 var det hardcore taste arbejde før de fik tilføjet en mission builder.

Derudover har jeg gang i online salg af diverse tryk i Loke's Outhouse her lokes-outhouse.boards.net/ og så fotografere jeg meget flyvemaskiner. Mine fotos bliver uploaded til her www.flickr.com/photos/75914592@N06/sets/

Ja, det var så lidt om mig :-)
Jeg kommer ikke til at flyve online hver dag, nok mest om Fredagen.
F19_Loke
"My main use of a tailhook, is to fly low and snatch up a case of beer!
So thata way I aint gotta land my plane, and get out to git the beer. It works quite well, really.
RAF_XRAY 29-07-2010"

"Getting older is not an occupation I should ever have gotten into.
RAF_Samson 29-10-2014"
The administrator has disabled public write access.

Introduktion 2 years 5 months ago #10278

Härligt och välkommen Loke och tack för introduktionen. Ser fram emot att flyga med både dig och resten av gänget. Svaf har varit lite i dvala de senaste två åren, dels pga av Clods misslyckande och vi tappade nog både lust och inspiration där, dels pga IL2 började kännas förlegat. Därför glädjer det mig oerhört att se skaran börja samlas så smått igen. Vi har ju ändå hållt på som grupp ända sen 2003. Lika kul som att se gamla trotjänare är det att se nya förmågor som asken och vonafton, och "nygamla " bekantskaper som du.

Klunk
ID #4
"We train young men to drop fire on people. But their commanders won't allow them to write "fuck" on their airplanes because? It's obscene!"
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.091 seconds